DCMavCNo_UXHk-1FUWacCOpWJNs Teduhan Kasih Oh Teduhan Kasih!


Teduhan Kasih Oh Teduhan Kasih!

on Wednesday, June 12, 2013


Sedikit info pasal drama tu... Kepada kawan-kawan yang minat sesangat dengan drama itu.


Sinopsis:
"Kau ingat dengan anak ni kau boleh paksa aku ubah keputusan aku? Kau nak ugut aku dengan anak kau ni? Eh! Kau jangan haraplah aku akan ikut kehendak kau. Aku tetap ceraikan kau!" - RYZAL
Sampainya hati Ryzal, hanya keran kasihnya tertumpah buat Ayu teman baikku sendiri, tergamak dia menyingkirkan aku dalam keadaan begini. Ketika aku mengandungkan anaknya, dia menjatuhkan talak.
Dan ketika aku merasakan aku sudah tidak ada siapa-siapa lagi di dunia dan jalan yang bakal ku lalui sangat gelap, dia hadir menyuluh kegelapan itu. Sekaligus meletakkan akau diantara KEIKHLASAN dan KENANGAN SEMALAM.
"Sebab kita ada Adam. Kita nikah sebab Adam. Apapu yang berlaku , kita hanya fikirkan tentang Adam. Lagipun abang dah bosan hidup begini. Hati abang benar-benar kosong. Tapi sejak abang kenal Adam, seperti hidup abang terisi dengan sesuatu. Abang mahu kita hidup sebagai satu keluarga. Abang tahu pintu hati Iffa tidak akan terbuka untuk mana-mana lelaki, tapi tolonglah fikirkan cadangan abang ini." - EHSAN
Aku benar-benar terperangkap. Sedangkan lelaki yang ku cintai separuh nyawa juga mudah berlaku curang. Inikan pula dia, lelaki yang aku sendiri sedia maklum akan masa lampaunya yang kotor. Kelak akan adakah bahagia untuk aku dan anakku? Tapi aku tahu hanya pada Ehsan sahaja kami menumpang teduh.



Para Pelakon:
Sherry Ibrahim sebagai Iffa
Ady Putra sebagai Ehsan
Nabila Huda sebagai Ayu
Shah Iskandar sebagai Ryzal
Haaa.. kat sini letak antara pic yang menarik dari drama Teduhan Kasih
Jangan lupa saksikan drama ni.. sure korang tak rugi punya ..
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

My Blog List

 
© Sub MHakim Faiz All Rights Reserved